יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

HYDRA LIFE- BB CREME by C.Dior

 בחיפושנו אחר מראה העור המושלם, כזה הקורן ובעל חזות אחידה, נכנס שחקן חדש לשוק (נכון להיום אלו אולד ניוז וכבר נוסף אליו עוד בן משפחה, ה cc cream) העונה לשם התואר ולא בכדי- הביוטי באלם. 
מהו ביוטי באלם? 
בתמציתיות זהו קרם יופי. אז זה קרם לחות או מייקאפ?
ה bb הוא מוצר המתמייר לשלב בתוכו איכויות של מייקאפ לצד טיפוח. 
כיצד, תשאלו?
באמצעות שילוב כוחות. מצד אחד הוא מכיל את יכולות הטיפוח וההזנה של קרם לחות, עם יכולות המייקאפ ליצור עור אחיד בעל מראה חלק. כמו כן הוא מכיל בתוכו הגנה די גבוהה, בעל spf 30-pa +++.
אתן תוהות האם אפשר לוותר על קרם הלחות שלכן? בעקרון זוהי המטרה. אני מאמינה שכל עור פנים הוא אינדיבידואלי וכל אחת תזהה את הצורך שלה בנפרד. 
אני למשל כן מורחת קרם לחות לפני כן כי הרגשתי שהעור שלי עדיין זקוק ללחות שלו. זה גם תלוי עונה ומצב העור. למרות שהעור שלי הוא מעורב נוטה לשמן, הוא נוטה להיות חסר לחות. בד״כ עור מעורב/שמן נוטה להתייבש לעתים קרובות.
אז מה יש לנו פה?
מרימה ידיים ומורידה את הכובע לכריסטיאן דיור על המצאת מוצר כ״כ ייחודי. אני מאוהבת! הוא כל מה שבחורה רוצה. יהלום קטן.
נתחיל בריח- הניחוח שלו מאוד מאוד נעים, מזוהה עם מרכיבי הריח מסדרת הידרה לייף של דיור.
כיסוי- כיסוי קל עד בינוני פלוס
מראה- מראה עור אחיד שהוא באמת קורן.
לא קרה שלא החמיאו לי בכל פעם שהייתי איתו.
אך אליה וקוץ בה. הביבי הידרה לייף מגיע בגוון אחד בלבד והוא יחסית כהה, אינו מתאים לבעלות עור מאוד בהיר וגם לא לבעלות עור כהה. ולמרות זאת הדיילות דחפו אותו לכל המבקש בין אם מתאים ובין אם לא אבל זה סיפור לזמן אחר. אפשר לעשות כל מיני טריקים כדי להתאים אותו לגווני עור שונים.
הBB אינו מתאים לבעלות עור שמן ובטח לא בקיץ. ולמרות שאני נוטה להבריק, במיוחד בקיץ, מצאתי את עצמי מושיטה אליו יד שוב ושוב. למרות ההברקות הוא נראה איתו פשוט מדהים. 
אפשר כמובן לנסות לשלב עם פריימר טוב מתחת ואתן מסודרות.
לסיכום, הנה מה שאומרים בדיור על המוצר:
הידרה לייף- קרם בי. בי. 
באלם היופי הראשון מבית דיור
ליופי מיידי והגנה מלאה.
ההשראה מריטואל היופי האסייתי הובילה לפיתוח קרם בשיתןף פעולה עם אמני האיפור של דיור. 
החידוש של דיור: קרם לחות מועשר בגוון, בעל מרקם קליל.
יוצר מראה עור אחיד. זוהר ומוגן מפני השפעות סביבתיות.
התוצאה: העור רך, חלק וגמיש. מוגן באופן מושלם, העור שומר על הרעננות שלו וחושף את החיוניות של יופי הנעורים- היום ומחר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה