יום חמישי, 3 במאי 2012

Glossybox ואני


 
 
הרבה נאמר ופורסם על גלוסיבוקס הישראלי ובין כל החצים שהתעופפו באויר על אופי השירות ויעילותו,גם אני רוצה להביע דעה. אני יודעת שהכל כבר נאמר,אך בתור לקוחה ובלוגרית חשוב לי להגיד כמה מלים,מבטיחה שזה יהיה קצר. ראשית אני רוצה לברך על היוזמה הנפלאה הזו,הגיע הזמן שישראל תהיה בקדמת הבמה גם ובמיוחד בתחום צריכת הטיפוח, לאור העובדה שיש פה קהל צרכנים עם מודעות אישית וסביבבית גבוהה. אחת הסיבות שאני רואה יוזמה זו כמבורכת, היא העובדה שהגיע הזמן שרשתות הפארמים יפנימו את העובדה שנמאס לנו להיות נתונים לשליטתן הבלעדית על המחירים הגבוהים והעובדה שכמעט ואין כניסה של חברות ומוצרים חדשים שיתנו מענה נרחב יותר לדרישות הצרכנים המשתנות בהתאם למגמה בעולם, רכישות האונליין אטרקטיביות היום יותר מתמיד. רשת ׳אפריל׳ הבינה שיד גדולה בוחשת להם בכיס והשכילה לעשות עם מבצעים אטרקטיביים מפעם לפעם. גם ב׳משביר לצרכן׳ יש הבלחות מבצעיות אטרקטיביות מדי כמה חודשים אם כי לא במידה המספקת לטעמי. אני מקווה שגם האחרים יבינו וזאת ויפסיקו לשחוק לנו את הכיס ואת העצבים.(על המחירים המופקעים,הדיילות המעצבות והשירות הגרוע בפעם אחרת). ₪ לקראת הקופסא הראשונה של גלוסיבוקס התרגשתי וגם חששתי.במהרה הבנתי שזה לא הולך להיות פשוט בהתחלה לאור העיכובים שהיו ועודם נמשכים על זמן הגעת הקופסא. נושא ראשון שמאוד מפריע לי ולמען האמת קצת די מוזר היא קבלת הקופסא של חודש מסוים רק בסוף אותו החודש /: בהחלט טעון שיפור. ₪ עניין נוסף שטעון שיפור הוא פרופיל היופי. תסלחו לי אבל לא נראה לי שמתייחסים לפרופיל היופי ברצינות ובאינדיבידואליות. הוכחה- ציינתי שהעור שלי מעורב/שמן וגם נוטה לרגיש ומה קיבלתי בקופסא האחרונה? אמפולות אנטי אייג׳ינג. ממרומי גילי אני עדיין צעירה לטיפוח מסוג זה. אני נמנעת משימוש במוצרים שמכילים שמנים ו/או רכיבים אחרים שיכולים לגרום לעורי להיראות כמו פייסטה בעיר האורות. אני גם שונאת לק אדום ודווקא לק אדום של opi מצא את דרכו אליי בקופסא הקודמת. במקום לקבל פריימר של מיורד שיכול היה להתאים יותר לעור שלי קיבלתי קרם מוקטן לעור רגיש (שזה גם בסדר אבל..),חודש לפני- מסיכת לחות. מוצר בגודל מלא היה רק עפרון עיניים של עפרה. הייתי יותר משמחה לקבל לק בצבע שהוא לא אדום/ברונזר/בושם/פריימר. השוני בין הקופסאות הוא רציני מדי לטעמי וקצת לא פיירי. אני יודעת שאי אפשר לקלוע תמיד ובמאה אחוז אך מקוננת בי ההרגשה שאם היו באמת מתייחסים לפרופיל היופי ולא משתמשים בתשובה רווחת בשאלון (כמו למשל סוג השיער והטיפוח הרצוי- רוב הישראליות ירצו מוצר לשיער יבש/פגום וכו׳ וכאן נכנסים השמפו והמרכך של דאב), קל היה יותר לספק באחוז גבוה יותר את הלקוחות. אני עדיין נרגשת מהשירות הזה,לא מתלהבת כמו בפעם הראשונה ולפעמים אפילו שוכחת שאני צריכה לקבל את הקופסא. למרות זאת אני לא מתכוונת לבטל אותו בקרוב אני בהחלט רוצה לתת לזה צ׳אנס, אלא אם כן יחליטו שמעלים את המחיר או סיבה אחרת. מקווה שגלוסיבוקס יקחו זאת לתשומת לבם.

עדכון: בחודש האחרון החלטתי לבטל את המנוי ונכון לעכשיו ה17.6.12 אני כבר לא מנויה על השירות בגלל הסיבות שמניתי למעלה ובגלל ההתבטאויות של מר מנו כלפי נשים עקב דיון שסבב סביב הנושא בפייסבוק.בנוסף ההתנהלות המפוקפקת של החברה בפייסבוק גרעה מחינם בעיניי; מחיקת תגובות בעמוד ועוד ועוד.

תגובה 1:

  1. בהחלט הרבה נאמר לגבי הגלוסיבוקס, ואני חושבת שתמיד יש עוד מקום לביקורת ולהערות. בסה"כ זה שירות מורכב וחשוב לכתוב את הביקורת הזו [חוצמזה, זה הבלוג שלך, תכתבי על מה שמעניין אותך].

    לעניין תאריך החלוקה- אני לא חושבת שזה משנה, ככה או ככה אנחנו צריכות לחכות חודש בין קופסא לקופסא, אז לא נראה לי קריטי אם מחלקים אותה בתחילת החודש או בסופו.

    אני חושבת שתמיד יהיה מצב שבו תסתכלי על קופסא של מישהי אחרת ותרצי יותר מוצר שהיא קיבלה, ומנגד היא תרצה יותר מוצר שאת קיבלת. אף פעם לא יצליחו להגיע לשביעות רצון מלאה, ועל כל מוצר שישלחו יהיו תגובות לכאן ולכאן.
    השאלה הגדולה היא האם היתרונות בעינייך עולים על החסרונות או להיפך. אני כרגע מרגישה שאני מרוצה מהקופסא ולכן אני ממשיכה את המנוי, אבל כל אחת צריכה לעשות את השיקול שלה אם היא אכן מרוצה מהשירות

    השבמחק